ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

  ΘΕΜΑΤΙΚΗ:  ΕΥ ΖΗΝ- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ:  ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ- ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ

Τίτλος: «Γνωρίσω το σώμα μου»

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σπυριδούλα Αλεξίου

Τάξη: Β΄ Δημοτικού

 Γενική στόχευση δεξιοτήτων προγράμματος:

Α.Δεξιότητες του 21ου αιώνα: Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική Σκέψη, Συνεργασία, Ψηφιακή Δημιουργικότητα και Επικοινωνία

Β. Δεξιότητες ζωής: Αυτομέριμνα, Κοινωνικές Δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και Ευαισθησία, Προσαρμοστικότητα και Υπευθυνότητα

Γ. Δεξιότητες τεχνολογίας: Πληροφορικός και ψηφιακός γραμματισμός, Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού σε ηλεκτρονικά μέσα

Δ. Δεξιότητες του Νου: Οργανωσιακή Σκέψη, Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, παιχνίδια, Ρουτίνες Σκέψης, Αναστοχασμός και Πρόληψη

  1ο Εργαστήριο                                   11/12/2023        

«Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας μας. Συμβόλαιο τάξης.»

Στόχοι εργαστηρίου:

Ανάπτυξη αυτοπειθαρχίας, υπευθυνότητας, συνεργασίας και ομαδικότητας.

Δεξιότητες αλληλοβοήθειας και επικοινωνίας.

Καλλιέργεια κριτικής σκέψης.

Ανάπτυξη ικανότητας στόχευσης και επίτευξης στόχων.

1η Δραστηριότητα

Τα παιδιά σχημάτισαν έναν κύκλο και σε ένα χαρτί του μέτρου έγραψαν τους κανόνες και δημιούργησαν  το συμβόλαιο της τάξης.

2η Δραστηριότητα

Χωρίστηκαν σε δυάδες και έπαιξαν το παιχνίδι εμπιστοσύνης «Το φύλλο και ο άνεμος». Το ένα παιδί είναι ο άνεμος που φυσάει προς διάφορα σημεία του σώματος του άλλου παιδιού. Το άλλο παιδί που είναι το φύλλο ανάλογα με ποιο σημείο του σώματος φυσάει ο άνεμος κινείται στον χώρο.

Μόλις ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος άλλαξαν ρόλους.

3η Δραστηριότητα

Χωρίστηκαν σε ομάδες και η κάθε ομάδα ζωγράφισε και ένα τμήμα του ανθρώπινου σώματος. Όταν τελείωσαν ενώσαμε τα τμήματα και έτσι δημιουργήσαμε το ανθρώπινο σώμα της τάξης.

 4η Δραστηριότητα

Αξιολόγηση-αναστοχασμός

Οι μαθητές καλούνται να ζωγραφίσουν μια χαρούμενη ή μια λυπημένη φατσούλα ανάλογα με το πώς τους φάνηκε το εργαστήριο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου