2ο και 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2Ο

                                                                                     3/3/2022

 Καταρχάς συνεχίσαμε με τη Δραστηριότητα 2 από το πρώτο εργαστήριο την οποία δεν είχαμε προλάβει.

2η Δραστηριότητα του 1ου Εργαστηρίου

Δραστηριότητα ενσυναίσθησης. Ένα παιδί από κάθε ομάδα υποδύεται αυτό που λέει η κάρτα ότι είναι πχ πρόσφυγας, μετανάστης κτλ και κάνει μια παγωμένη εικόνα. Οι μαθητές της ομάδας του λένε δυνατά μια λέξη για το τι σκέφτεται σαν να ήταν η σκέψη του και πηγαίνουν και στέκονται πίσω του. Κάνουν το ίδιο ξανά λέγοντας μια λέξη για το τι αισθάνεται σαν να ήταν το συναίσθημά του. Όλες οι λέξεις αναρτώνται σε ένα χαρτόνι στον τοίχο.



 

Εργαστήριο 2ο

Στερεότυπα και προκαταλήψεις: Κάθε νούμερο έχει σημασία.

Επέλεξαν τυχαία μια από τις τέσσερις κάρτες με τις εξής ερωτήσεις:

1.Από πού έρχονται οι πρόσφυγες;

2. Πού πηγαίνουν οι πρόσφυγες;

3. Πόσοι είναι οι πρόσφυγες στην Ελλάδα;

4. Ποια είναι τα ποσοστά εγγραφών των προσφύγων στην εκπαίδευση και για ποιους λόγους;

Οι μαθητές κατέγραψαν τις απαντήσεις τους σύμφωνα με τις προηγούμενες εμπειρίες τους και μετά παρακολούθησαν τα βίντεο. Σύγκριναν τις απαντήσεις τους με τις νέες πληροφορίες και ανέθεσαν σε ένα άτομο να παρουσιάσει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις.

Ομάδα 1: Βίντεο 1 Από πού έρχονται οι πρόσφυγες;

Ομάδα 2: Βίντεο 2 Πού πηγαίνουν οι πρόσφυγες;

Ομάδα 3: Βίντεο 3  Xάρτης:Πόσοι είναι οι πρόσφυγες στην Ελλάδα;

Ομάδα 4 : Βίντεο 4 Ποσοστά Ποια είναι τα ποσοστά των εγγραφών των προσφύγων μαθητών στην Ελλάδα και για ποιο λόγο;

Ακολούθησε συζήτηση στην ολομέλεια.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3Ο

                                                                    9/3/2022

Πρέπει να φύγεις!

Ανακοινώθηκε στους μαθητές το υποθετικό σενάριο: «Σου  ανακοινώνουν ότι πρέπει να φύγεις από το σπίτι σου και τη χώρα σου. Τι θα βάλεις μέσα στη βαλίτσα σου;»

Στην αρχή εργάστηκαν ατομικά και κατέγραψαν 10 αντικείμενα που θα έπαιρναν μαζί τους αν αναγκάζονταν να εγκαταλείψουν τη χώρα τους. Στη συνέχεια συζήτησαν με την ομάδα τους και κλήθηκαν να καταλήξουν στα 5 πιο σημαντικά πράγματα που θα βάλουν στη βαλίτσα τους και να τα ανακοινώσουν στην τάξη 1) εξηγώντας τους λόγους της επιλογής τους, 2) τον τρόπο που κατέληξε η κάθε ομάδα σε αυτά.

Τέλος καταγράφηκαν και συζητήθηκαν τα συναισθήματά τους.


0 $type={blogger}:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive