5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ - ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

 

Ανθρώπινα Δικαιώματα

Εργάστηκαν στις ομάδες τους και με καταιγισμό ιδεών απάντησαν στις ερωτήσεις:

1) «Τι είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;»

2) «Ποια ανθρώπινα δικαιώματα γνωρίζετε;»

Στη συνέχεια κάθε ομάδα ανέλαβε να εργαστεί με απο-σπάσματα που τους έχουν δοθεί από την απλοποιημένη έκδοση της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, που δίνονται στο Φύλλο Εργασίας 3. Κάθε ομάδα επέλεξε το δικαίωμα που θεωρεί πιο σημαντικό και απάντησε στις ερωτήσεις: «Γιατί είναι σημαντικό; Πώς νιώ-θουν όταν έχουν αυτό το δικαίωμα; Πώς θα ένιωθαν αν έχαναν αυτό το δικαίωμα;»

Έγινε παρουσίαση των ομάδων και συζήτηση στην ολομέ-λεια.

Έπειτα παρακολούθησαν το βίντεο για τα δικαιώματα των προσφύγων. Ακολούθησε καταιγισμός ιδεών για τον τρόπο που  μπορεί να εξασφαλιστεί ότι αυτά θα γίνονται σεβα-στά.

Τέλος τα συναισθήματα των μαθητών καταγράφηκαν σε χαρτόνι αφού εκφράστηκαν στον ομόκεντρο κύκλο.






2 Απριλίου-Παγκόσμια ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό

 Τα παιδιά της Ε΄ τάξης με τα έργα τους συμμετέχουν στην Έκθεση Ζωγραφικής, που διοργανώνει στο Δημαρχείο η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (ΕΕΠΑΑ) - παράρτημα Θεσσαλονίκης.

















4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ - ΣΤ΄ ΤΑΞΗ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4ο

   Ιστορίες ζωής                                            16 & 23/3/2022

Κλήθηκαν σε μια άσκηση δημιουργικής γραφής. Έγραψαν μια φανταστική ιστορία για έναν-μία πρόσφυγα σύμφωνα με το Φύλλο Εργασίας 2 που τους έχει δοθεί. Ένας εκπρόσωπος από κάθε ομάδα αφηγήθηκε την ιστορία σε πρώτο πρόσωπο.

Η Ομάδα 1 έγραψε μια ιστορία και την αφηγήθηκε χρησιμοποιώντας τις φωτογραφίες του Φύλλου Εργασίας.

Η Ομάδα 2 έγραψε μια ιστορία και την αφηγήθηκε χρησιμοποιώντας τις λέξεις κλειδιά του Φύλλου Εργασίας.

Η Ομάδα 3 έγραψε μια ιστορία και  την αφηγήθηκε χρησιμοποιώντας τις φωτογραφίες και τις λέξεις κλειδιά του Φύλλου Εργασίας.

Η Ομάδα 4 έγραψε λεζάντες για τις φωτογραφίες και ένα συναίσθημα κάτω από κάθε λεζάντα του Φύλλου Εργασίας.

Έγινε συζήτηση στην ολομέλεια και αναζητήθηκαν ομοιότητες και διαφοροποιήσεις στις ιστορίες.

Τέλος καταγράφηκαν τα συναισθήματα σε ομόκεντρο κύκλο στο χαρτόνι.









 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive