ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ

              ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ

                             «Ψαρεύουμε επίθετα!»

  Στα πλαίσια του μαθήματος Γλώσσας που αφορά στην δη-μιουργία σύνθετων προτάσεων με την προσθήκη επιθέτων, αλλά και παράλληλα για τη βελτίωση των γραπτών τους κειμένων, τον Μάρτιο, διεξήγαμε την εξής δραστηριότητα. Πήραμε τετράδιο και μολύβι και πήγαμε στη βιβλιοθήκη.

 Οι μαθητές δανείστηκαν βιβλία που τους άρεσαν κι άρχισαν να τα διαβάζουν. Κάθε φορά που συναντούσαν ένα όμορφο ή σπάνιο επίθετο που τους έκανε εντύπωση, το κατέγραφαν στο τετράδιό τους. Όταν πέρασε περίπου μιάμιση ώρα, επι-στρέψαμε στην τάξη, όπου τους ανατέθηκε να χρησιμοποιή-σουν τα επίθετα που «ψάρεψαν», για να φτιάξουν με αυτά προτάσεις ή παραγράφους και να τα διακοσμήσουν με ό, τι τους εμπνέουν τα επίθετά τους.

 Πράγματι αυτό έκαναν και παρακάτω ακολουθούν οι εργασίες τους.











ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ

                ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ  Ε΄ ΤΑΞΗΣ                      

                                          ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ

 Οι μαθητές της Ε΄ τάξης, πριν τις διακοπές των Χριστουγέν-νων, δανείστηκαν βιβλία από τη Βιβλιοθήκη του σχολείου μας. 

 Κατά την επιστροφή τους, ο κάθε μαθητής παρουσίασε το βιβλίο που διάβασε στην ολομέλεια.

 Λίγες μέρες αργότερα, ο κάθε μαθητής εμπνεόμενος από το βιβλίο που διάβασε, έγραψε ένα δικό του «βιβλίο» σε ένα μικρό αυτοσχέδιο βιβλιαράκι που τους μοιράστηκε. Σε αυτό έδωσαν τίτλο και το εικονογράφησαν. Οι περισσότεροι μαθη-τές έγραψαν καταπληκτικά διηγήματα!

 Επίσης ο κάθε μαθητής τα παρουσίασε το βιβλίο που έγρα-ψε στους συμμαθητές του και έπειτα καταχωρήθηκε στον Ατομικό του Φάκελο (Portfolio)

        Aκολουθούν εικόνες τω βιβλίων των μαθητών.
























ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ε΄ ΤΆΞΗΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ε΄ ΤΆΞΗΣ

                              «Ο ήρωάς μου κι εγώ!»

  Οι μαθητές της Ε΄ τάξης τον Φεβρουάριο δανείστηκαν και διάβασαν βιβλία. Έπειτα, τους ζητήθηκε να ζωγραφίσουν τον ήρωα του βιβλίου σε χαρτί Α4, σε μεγάλο μέγεθος και μέσα του να γράψουν τα κοινά στοιχεία του χαρακτήρα του μαζί τους, ενώ έξω από το σώμα του, τα διαφορετικά στοιχεία του με τα δικά τους.

 Στόχος της δραστηριότητας ήταν η εξοικείωση με τα βιβλία και τους χαρακτήρες τους, η ταύτιση με τους ήρωες και η αναζήτηση κοινών στοιχείων για την ενδυνάμωση του χαρακτήρα τους, η διαμόρφωση ανθεκτικότητας χαρακτήρα και ο πλουτισμός του λεξιλογίου τους.

          Ακολουθούν εικόνες από τις εργασίες τους.
















 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive