ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ - Β ΤΑΞΗ

 

      ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ:  ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Τίτλος: «Ξέρεις για τα ηφαίστεια, τους σεισμούς και το τσουνάμι; Μάθε τώρα πώς να προστατευτείς.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σπυριδούλα Αλεξίου

Τάξη: Β΄ Δημοτικού

    4ο 6ο & 7ο Εργαστήριο            7, 10, 14 & 16 /11/2023

  (Το 5ο θα γίνει στο μάθημα πληροφορικής και θα ενημερωθείτε εν καιρώ).

 4ο Εργαστήριο

«Πρέπει να ενημερώσουμε τον κόσμο!»

Στόχοι των εργαστηρίων είναι η συνεργασία, η πλάγια σκέψη, η στρατηγική σκέψη και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.

1η  Δραστηριότητα: Παρακολουθούν  τον παρακάτω εκπαιδευτικό διαδραστικό  σύνδεσμο με τον οποίο εκπαιδεύονται στους τρόπους αντιμετώπισης και διαχείρισης περιπτώσεων καταστροφικών φυσικών φαινομένων και  στη χρήση υψηλών μέτρων προστασίας καθώς και στην απόρριψη λανθασμένων ενεργειών.

https://kids.oasp.gr/sofia_xara/kitchen_dd/intro.html 

2η Δραστηριότητα: Η κάθε ομάδα ζωγράφισε έναν τρόπο αντιμετώπισης του σεισμού και όλες οι ζωγραφιές ενώθηκαν σε μια αφίσα που αναρτήθηκε στην είσοδο του σχολείου για να ενημερωθούν όλοι οι μαθητές του σχολείου.

6ο Εργαστήριο   

               «Άσκηση σεισμού. Έτοιμοι;»

Στόχοι του εργαστηρίου είναι η καλλιέργεια υπευθυνότητας, η ανάληψη πρωτοβουλίας, η απόκτηση κοινωνικής μέριμνας και η συνεργασία.

 Θα πραγματοποιηθεί άσκηση σεισμού από όλο το σχολείο μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα  και αμέσως μετά θα ακολουθήσει συζήτηση σχετικά με  τις δυσκολίες και τα τυχόν λάθη που έγιναν κατά την άσκηση.

 7ο Εργαστήριο  

              « Αναστοχασμός- Αποτίμηση»

Στόχοι του εργαστηρίου είναι η ικανότητα κριτικής σκέψης, αυτενέργειας, αποτίμησης και εξαγωγής συμπερασμάτων.

 1η Δραστηριότητα: Έγινε συζήτηση σχετικά με όλο το πρόγραμμα και την πορεία του.

2η Δραστηριότητα: Τους δόθηκε ατομικά ένα ερωτηματολόγιο με το οποίο αξιολόγησαν το πρόγραμμα.

Ακολουθούν εργασίες μαθητών και ένα δείγμα του ερωτηματολογίου.








ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ

 

                          ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

                                                      Γ΄ ΤΑΞΗΣ

                           ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

          Υποθεματική: Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

                      Τίτλος : «Ταξιδεύοντας στα αρχαία θέατρα.»

                   3ο  Εργαστήριο       6 & 13/11/2023

                                   Τα μέρη του αρχαίου θεάτρου.

 Στόχοι του εργαστηρίου είναι ο ψηφιακός γραμματισμός, η συνερ-γασία, η ανάπτυξη της παρατηρητικότητας και η καλλιέργεια κριτικής σκέψης.

1η Δραστηριότητα: Έγινε παρουσίαση μιας εικόνας αναπαράστασης του αρχαίου θεάτρου και ακολούθησε συζήτηση για την αναγνώριση των  βασικών μερών του. (Είχαν ήδη παρακολουθήσει σε προηγούμενο εργαστήριο βιντεάκι το οποίο ανέφερε αναλυτικά όλα τα μέρη του αρχαίου θεάτρου καθώς και το πώς, πότε  και από ποιους χρησιμο-ποιούνταν).

2η Δραστηριότητα: Δόθηκε στους μαθητές φύλλο εργασίας για να συμπληρώσουν στους αριθμούς τα ονόματα των διαφόρων σημείων από τα μέρη του αρχαίου θεάτρου. Εργάστηκαν σε ομάδες με απόλυτη επιτυχία!

3η Δραστηριότητα: Οι μαθητές έπαιξαν το παιχνίδι αντιστοίχισης εικόνας-λέξης των βασικών μερών του αρχαίου θεάτρου στον υπολογιστή ακολουθώντας το παρακάτω link:

https://learningapps.org/watch?v=pjos1ryrn20






ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ

 Οι μαθητές/τριες των Δ, Ε, ΣΤ, τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον Πολιτιστικό Σύλλογο της γειτονιάς μας και πραγματοποίησαν δράσεις με θέμα "Χορός και Κίνηση".













ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ

 Στα πλαίσια του προγράμματος "Περιβάλλον και Ζωή" οι μαθητές/τριες συλλέγουν ανακυκλώσιμα υλικά, ξεκινούν κατασκευές και δημιουργούν με τη φαντασία τους αντικείμενα δίνοντας ζωή στα σκουπίδια που βρίσκονται γύρω μας.

















ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

 

















 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive