ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

 Η Δ΄ τάξη του σχολείου μας παρουσίασε τη γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου, με την καθοδήγηση της δασκάλας της τάξης κα. Αβραμίδου και τη βοήθεια της Μουσικού κα. Ασκητή.











ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

  ΘΕΜΑΤΙΚΗ:  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ & ΕΝΕΡΓΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ:  ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ - ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

Τίτλος: «Εγώ κι εσύ μαζί…»                          

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σπυριδούλα Αλεξίου

Τάξη: Β΄ Δημοτικού

 Γενική στόχευση δεξιοτήτων προγράμματος:

Ανάπτυξη κοινωνικής συνείδησης, ανάληψης  πρωτοβουλιών, υπευθυνότητας, συνεργατι-κότητας. Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων. Ενσυναίσθηση. Κριτική σκέψη. Οργανωτικότητα. Ανθεκτικότητα. Αλληλοβοήθεια. Κοινωνική μέριμνα. Πληροφορικός ψηφιακός γραμματισμός.

    3ο Εργαστήριο                                15,19,21,22/03/2024

 Εθελοντικές δράσεις

           Στόχοι εργαστηρίου:    Ανάπτυξη Κοινωνικής Ευθύνης. Συνεργατικότητα. Επικοινωνία. Ανάπτυξη Πρωτοβουλιών. Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων. Κριτική σκέψη.

                     (Δραστηριότητες 3)

 1η Δραστηριότητα

Οι μαθητές παρακολουθούν βιντεάκια από το youtube με παραδείγματα εθελοντικών δράσεων από οικολόγους, γιατρούς, διασώστες, πυροσβέ-στες, καθώς και από τον Ερυθρό Σταυρό κατά τη διάρκεια του Β΄Π.Πολέμου.

2η Δραστηριότητα

Χωρίζονται σε ομάδες και σε κάθε ομάδα δίνεται μια καρτέλα που αποτελεί ένα άρθρο με μια εικόνα και μια περιγραφή ενός περιστατικού, το οποίο συμβαίνει είτε στον χώρο του σχολείου είτε εκτός. (Οι καρτέλες υπάρχουν στο παράρτημα). Η κάθε ομάδα διαβάζει και παρατηρεί το άρθρο και συζητά για τον τρόπο δράσης της. Όταν τελειώσουν οι ομάδες, ανακοινώνουν τις αποφάσεις τους για τον τρόπο αντιμετώπισης του περιστατικού στην ολομέλεια.













Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωΐας

  Σήμερα, 22/3/2024, στα πλαίσια της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωΐας, στη Β΄τάξη, έγινε συζήτηση σχετικά με τη σχέση του ανθρώπου με τα ζώα,την ανάγκη αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με αυτά, τις θετικές προεκτάσεις αυτών στη ζωή και των δύο  και τέλος οι μαθητές συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας.















 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive