ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ... ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ...

 Στα πλαίσια του προγράμματος "Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι" οι μαθητές/τριες των τάξεων Α΄, Β΄ και Γ΄στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής πραγματοποίησαν δράσεις μέσα από τις ιστορίες του Έλμερ, ενός Παρδαλού Ελέφαντα και του Τριγωνοψαρούλη. Οι ήρωες αυτοί, μέσα από τις περιπέτειές τους, μας μιλούν για τη διαφορετικότητα, τον φόβο, τη συλλογικότητα, τη φιλία, τον σεβασμό και τη μοναδικότητα. Τα παιδιά δημιούργησαν τους δικούς τους ήρωες και ταξίδεψαν μέσα από τα χρώματα των παραμυθιών. 

("Έλμερ, ο Παρδαλός Ελέφαντας", του Μακ Κι Ντέιβιντ και "Ο Τριγωνοψαρούλης", του Βαγγέλη Ηλιόπουλου).




ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ

 Οι μαθητές/τριες των τάξεων Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ του σχολείου ενώσαμε τις φωνές μας για να μας ακούσουν όλοι οι μεγάλοι και να σταματήσουν τον πόλεμο. Θέλουμε ΕΙΡΗΝΗ, θέλουμε ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ, θέλουμε ΑΓΑΠΗ στις καρδιές όλων των ανθρώπων. Θέλουμε όλα τα παιδιά της Γης να μπορούν να χαμογελούν ελεύθερα στις αγκαλιές των αγαπημένων τους προσώπων. Να σταματήσουν να κυλούν δάκρυα από τα παιδικά μάτια, ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΡΑ.















Τ' όνειρο του παιδιού είναι η ειρήνη.

Τ' όνειρο της μάνας είναι η ειρήνη.

Τα λόγια της αγάπης κάτω απ' τα δέντρα

είναι η ειρήνη.

Γ. Ρίτσος

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ HELMEPA

 Μικροί ζωγράφοι ... Μεγάλα έργα ...

Οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης ολοκλήρωσαν τις δημιουργίες τους ζωγραφίζοντας όλοι μαζί με χαρά τον δικό τους γλάρο για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό ζωγραφικής της  HELMEPA με τίτλο "Ο δικός μας γλάρος της HELMEPA". Καλή επιτυχία στους μικρούς μας ζωγράφους. Εμείς θαυμάζουμε τα μεγάλα τους έργα.











2ο και 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2Ο

                                                                                     3/3/2022

 Καταρχάς συνεχίσαμε με τη Δραστηριότητα 2 από το πρώτο εργαστήριο την οποία δεν είχαμε προλάβει.

2η Δραστηριότητα του 1ου Εργαστηρίου

Δραστηριότητα ενσυναίσθησης. Ένα παιδί από κάθε ομάδα υποδύεται αυτό που λέει η κάρτα ότι είναι πχ πρόσφυγας, μετανάστης κτλ και κάνει μια παγωμένη εικόνα. Οι μαθητές της ομάδας του λένε δυνατά μια λέξη για το τι σκέφτεται σαν να ήταν η σκέψη του και πηγαίνουν και στέκονται πίσω του. Κάνουν το ίδιο ξανά λέγοντας μια λέξη για το τι αισθάνεται σαν να ήταν το συναίσθημά του. Όλες οι λέξεις αναρτώνται σε ένα χαρτόνι στον τοίχο.



 

Εργαστήριο 2ο

Στερεότυπα και προκαταλήψεις: Κάθε νούμερο έχει σημασία.

Επέλεξαν τυχαία μια από τις τέσσερις κάρτες με τις εξής ερωτήσεις:

1.Από πού έρχονται οι πρόσφυγες;

2. Πού πηγαίνουν οι πρόσφυγες;

3. Πόσοι είναι οι πρόσφυγες στην Ελλάδα;

4. Ποια είναι τα ποσοστά εγγραφών των προσφύγων στην εκπαίδευση και για ποιους λόγους;

Οι μαθητές κατέγραψαν τις απαντήσεις τους σύμφωνα με τις προηγούμενες εμπειρίες τους και μετά παρακολούθησαν τα βίντεο. Σύγκριναν τις απαντήσεις τους με τις νέες πληροφορίες και ανέθεσαν σε ένα άτομο να παρουσιάσει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις.

Ομάδα 1: Βίντεο 1 Από πού έρχονται οι πρόσφυγες;

Ομάδα 2: Βίντεο 2 Πού πηγαίνουν οι πρόσφυγες;

Ομάδα 3: Βίντεο 3  Xάρτης:Πόσοι είναι οι πρόσφυγες στην Ελλάδα;

Ομάδα 4 : Βίντεο 4 Ποσοστά Ποια είναι τα ποσοστά των εγγραφών των προσφύγων μαθητών στην Ελλάδα και για ποιο λόγο;

Ακολούθησε συζήτηση στην ολομέλεια.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3Ο

                                                                    9/3/2022

Πρέπει να φύγεις!

Ανακοινώθηκε στους μαθητές το υποθετικό σενάριο: «Σου  ανακοινώνουν ότι πρέπει να φύγεις από το σπίτι σου και τη χώρα σου. Τι θα βάλεις μέσα στη βαλίτσα σου;»

Στην αρχή εργάστηκαν ατομικά και κατέγραψαν 10 αντικείμενα που θα έπαιρναν μαζί τους αν αναγκάζονταν να εγκαταλείψουν τη χώρα τους. Στη συνέχεια συζήτησαν με την ομάδα τους και κλήθηκαν να καταλήξουν στα 5 πιο σημαντικά πράγματα που θα βάλουν στη βαλίτσα τους και να τα ανακοινώσουν στην τάξη 1) εξηγώντας τους λόγους της επιλογής τους, 2) τον τρόπο που κατέληξε η κάθε ομάδα σε αυτά.

Τέλος καταγράφηκαν και συζητήθηκαν τα συναισθήματά τους.


ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

 Φέτος, παρόλες τις δυσκολίες, καταφέραμε μετά από 2 χρόνια καραντίνας να ξανακάνουμε το αποκριάτικο πάρτι του σχολείου μας. Τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας οι μαθητές/τριες του σχολείου μας φόρεσαν τις αποκριάτικες στολές και το έριξαν στον χορό και στο τραγούδι. Και στα πλαίσια του προγράμματος για την καθαριότητα και το περιβάλλον όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες, καθαρίσαμε το προαύλιο του σχολείου μας, γιατί όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά για ένα καλύτερο μέλλον. Καλή Σαρακοστή σε όλους!








 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive