Ο κύκλος του νερού (Β΄ τάξη)

Τεχνική: χαρτοκοπτική και κολάζ. Ομαδική εργασία από τη Β΄ τάξη με την Εικαστικό Λοΐδα Νεδέλτσου.



Ο κύκλος του νερού (Α΄ τάξη)

  Τεχνική: χαρτοκοπτική  και κολάζ από την Α΄ τάξη με την Εικαστικό Λοΐδα Νεδέλτσου.











Εργασίες με τεχνική Quilling.

Χάρτινες πολύχρωμες λωρίδες. Μπουκέτο λουλουδιών με δυο διαστάσεις και όγκο. Συνδυασμός χρωμάτων.

Ε’ τάξη. Ομαδικές εργασίες με την Εικαστικό Λοΐδα Νεδέλτσου.






6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ

 Στο στάδιο αυτό οι μαθητές περιηγήθηκαν στην ιστοσελίδα ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ και μελέτησαν το απόσπασμα από το μυθιστόρημα της Διδώς Σωτηρίου «Ματωμένα Χώματα» (1962) και παρακολούθησαν τη συνέντευξη της συγγραφέως το 1984 στην εκπομπή «Μονόγραμμα». Έπειτα μελέτησαν αποσπάσματα από τις ανταποκρίσεις και τα λογοτεχνικά κείμενα του νομπελίστα συγγραφέα Εrnest Hemingway, που σχετίζονται με τη Μικρασιατική Καταστροφή. Στη συνέχεια διάβασαν ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη του βρετανού ιστορικού Giles Milton σε μια συνέντευξή του για το βιβλίο του «Σμύρνη, ο χαμένος παράδεισος». Τέλος ζητήθηκε να απαντήσουν σύντομα σε μία ερώτηση σχετικά με την παρακάτω θέση του ιστορικού αφού μελετήσουν κάποια κείμενα. «Θεωρώ ότι ήταν αναγκαίο να ειπωθεί καθαρά, στον αγγλόφωνο κόσμο τουλάχιστον, τι σήμαινε για εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους εκείνο το οποίο κατ΄ ευφημισμόν αποκαλείται “ρεαλιστική πολιτική”, που πληρώθηκε με αίμα, δάκρυα, εξανδραποδισμό και στρατού και προσφύγων. Οι Άγγλοι θα έπρεπε να αισθάνονται ντροπή για αυτό, όσον αφορά τουλάχιστον το μέρος της ευθύνης που τους αναλογεί».

                                              ΕΡΩΤΗΣΗ
Σε ποια ευθύνη αναφέρεται ο ιστορικός και συγγραφέας του βιβλίου;

Να απαντήσετε σύντομα αφού διαβάσετε από το ΙΜΕ:

α) "Οι πρωταγωνιστές της τραγωδίας" το κομμάτι στο τέλος με τίτλο "οι Σύμμαχοι" και

β) την πηγή «Σκηνές από την καταστροφή της Σμύρνης".

          Oι μαθητές έδωσαν τις δικές τους απαντήσεις.


 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive