ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

       ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Δημιουργώ – Καινοτομώ , Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Επιχειρηματικότητα-Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με τα επαγγέλματα

Τίτλος: «Στην τσέπη χαρτζιλίκι»

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σπυριδούλα Αλεξίου

Τάξη: Γ΄ Δημοτικού

 Γενική στόχευση προγράμματος:

Εργαστήριο  2ο                15,22/4 & 13/5/2024

Τίτλος εργαστηρίου:

                               Εισόδημα

Στόχοι:

Γνωριμία με την έννοια του εισοδήματος και τις πηγές του.
1. Κατονομάζουν τους τρόπους με τους
οποίους κερδίζουν το «εισόδημά» τους (χαρτζιλίκι).
2. Συνοψίζουν τους τρόπους με τους
οποίους κερδίζουν το χαρτζιλίκι τους.
3. Διατυπώνουν παραδείγματα ως προς τις έννοιες εργασία – πληρωμή.
4. Συνθέτουν μικρά κείμενα.

Δραστηριότητα 1η

Έγινε συζήτηση στην τάξη και χρήση πίνακα. Τους ζητήθηκε  να  πουν πως κερδίζουν το εισόδημά τους (χαρτζιλίκι, γενέθλια, γιορτές κ.τ.λ.) και καταγράψαμε τις απαντήσεις.

2η Δραστηριότητα

Δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη που οπτικοποιούσε τις απαντήσεις των μαθητών.

3η Δραστηριότητα

Οι μαθητές έγιναν ομάδες κι ετοίμασαν κάρτες παιχνιδιού. Κάθε ομάδα μαθητών να ετοίμασε 4
κάρτες για το επιτραπέζιο παιχνίδι. Στις 2 κάρτες έπρεπε να γράψουν  μια δουλειά που έκαναν και το ποσό που κέρδισαν π.χ. «Σήμερα έβγαλες το σκύλο βόλτα και κέρδισες 5 ευρώ» ή «Έχεις γενέθλια σήμερα! Χρόνια σου Πολλά! Μόλις πήρες 30 ευρώ δώρο από τον παππού και τη γιαγιά σου!» Στις άλλες 2 κάρτες  ανέφεραν μια δουλειά που δεν έκαναν και το ποσό που έχασαν π.χ. «Αρνήθηκες να βοηθήσεις τους γονείς σου με τα ψώνια. Λυπάμαι αλλά μόλις έχασες 2 ολόκληρα ευρώ».




0 $type={blogger}:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive