ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΑΠΟ Ε΄ ΤΑΞΗ-ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ



Καλά Χριστούγεννα παιδιά μ' αγάπη και ευτυχία, φίλε μου να είσαι καλά, καλή επιτυχία.

Η φιλία είναι το παν για μένα και για σένα, δως μου μια καρδιά για να την χαρίσω σε σένα.

Ότι και αν θέλεις είμαι εδώ σε κάθε δυσκολία, άλλωστε λένε πως γι' αυτό φτιάχνεται μια φιλία.

Ποτέ σου να μην το χαλάς του φίλου το χατήρι, γιατί η καρδιά του θα το δεις να σπα σα το ποτήρι.

Ποτέ σου να μην το χαλάς του φίλου το χατήρι, για να μη σε λένε ως τα γεράματα μπατίρη.

Ποτέ σου να μην το χαλάς του φίλου το χατήρι, οι φίλοι, η καλή καρδιά πραγματικό στολίδι.

Με φίλους εμεγάλωσα, με φίλους θα πεθάνω κι αν είναι για τους φίλους μου και τη ζωή μου χάνω.

Ποτέ σου να μην το χαλάς του φίλου το χατήρι, γιατί η φιλία είναι ιερή της γης το πανηγύρι.

Ποτέ σου να μην το χαλάς του φίλου το χατήρι, γιατί η αγάπη δε γερνά, κοιτά απ' το παραθύρι.


0 $type={blogger}:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive