ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ

                          ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

                                                      Γ΄ ΤΑΞΗΣ

                           ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

          Υποθεματική: Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

                      Τίτλος : «Ταξιδεύοντας στα αρχαία θέατρα.»

 

                  4ο  Εργαστήριο                          20 & 27/11 και 4/12/2023 

                              «Ένα γράμμα στην τάξη μας.»         

Στόχοι του εργαστηρίου:

Συνεργασία, Επικοινωνία, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα, Κοινωνικότητα, Ενσυναίσθηση, Ευαισθησία, Οργανωτική ικανότητα

                                      Δραστηριότητες: 3

1η Δραστηριότητα:

Η εκπαιδευτικός έφερε ένα γράμμα στην τάξη και τους παρακίνησε να το διαβάσουν. (Τα παιδιά ήταν χωρισμένα σε ομάδες οπότε πήρε ένα γράμμα η κάθε ομάδα). Το γράμμα ανέφερε: «Ταξιδέψαμε από τα βάθη του χρόνου, από ένα μέρος γεμάτο περιπέτεια και δράση...Ήμασταν θαμμένες για πολλά πολλά χρόνια, μα ,τώρα, μετά από πολλές ανασκαφές, μας ανακάλυψαν και μας έφεραν κοντά σας. Και επειδή μας αρέσουν πολύ τα παιχνίδια είμαστε κρυμμένες στο μέρος που και εσείς παίζετε καθημερινά και φοράτε διάφορα κοστούμια και μεταμφιέζεστε σε ό,τι σας οδηγήσει η φαντασία σας. Βρείτε μας και τότε θα ξεκινήσει το παιχνίδι…».

Ενώ τα παιδιά διάβαζαν το γράμμα η εκπαιδευτικός έκρυψε σε διάφορα σημεία της τάξης πέντε μάσκες-προσωπεία (όσα και οι ομάδες) τραγωδίας και κωμωδίας.

2η  Δραστηριότητα:

Οι ομάδες έψαξαν να βρουν τα κρυμμένα προσωπεία. Αναλόγως τι είδους προσωπείο βρήκε η κάθε ομάδα ανέλαβε να γράψει έναν διάλογο από μια υποτιθέμενη σκηνή αρχαίας τραγωδίας ή κωμωδίας.

3η  Δραστηριότητα:

Οι ομάδες κλήθηκαν να δραματοποιήσουν την ιστορία διαλόγου που έγραψαν. Βλέπουμε παρακάτω ένα στιγμιότυπο αυτής της δραματοποίησης.







0 $type={blogger}:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news

Blogroll

Blog Archive