ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

      ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Δημιουργώ – Καινοτομώ , Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ: Επιχειρηματικότητα-Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με τα επαγγέλματα

Τίτλος: «Στην τσέπη χαρτζιλίκι»

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σπυριδούλα Αλεξίου

Τάξη: Γ΄ Δημοτικού

 Γενική στόχευση προγράμματος:

Εργαστήριο  1ο                1 και 8/4/2024

                     Μέθοδοι πληρωμής

Στόχοι:

Γνωριμία με τις διάφορες μεθόδους πληρωμής.

1.Κατονομάζουν τις  μεθόδους πληρωμής που χρησιμοποιούν στην οικογένειά τους.

2. Κατηγοριοποιούν τις μεθόδους πληρωμής που ανέφεραν.

3. Δημιουργού ραβδόγραμμα για να συγκρίνουν τη συχνότητα χρήσης των διαφόρων μεθόδων πληρωμής.

.

1η Δραστηριότητα

Έγινε αρχικά συζήτηση στην τάξη σχετικά με τις μεθόδους πληρωμής που χρησιμοποιούν στην οικογένειά τους και καταγράφουμε στον πίνακα α) τις απαντήσεις β) το πλήθος των μαθητών που δίνει απαντήσεις.

-Με ποιο τρόπο πληρώνουν οι γονείς σας στο σουπερ μάρκετ, στον φούρνο, στα καταστήματα;

-Γνωρίζετε άλλες μεθόδους πληρωμής που δεν χρησιμοποιούν οι γονείς σας αλλά τους έχετε δει σε ταινίες, διαφημίσεις, τηλεόραση, διαδίκτυο;


2η  Δραστηριότητα

Δημιουργήσαμε εννοιολογικού χάρτη των μεθόδων πληρωμής  ψηφιακά αλλά και στον πίνακα, όπου κατηγοριοποιήσαμε τις μεθόδους πληρωμής.


3η Δραστηριότητα

Δημιουργήσαμε ραβδόγραμμα που οπτικοποιεί τη συχνότητα χρήσης των μεθόδων πληρωμής.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου